zondag 15 maart

17 maart 2015 - Johannesburg, Zuid-Afrika

WatervalWatervalBirgitte en ikBinkyEmmy en ik

Om 6.30 uur wakker, maar heerlijk geslapen! Ontbijtje opgehaald voor Jessie en Emmy die reeds aan de speeltafel hadden plaatsgenomen. Na het ontbijt en spel gingen we ons voorbereiden op de Home Church! We hadden ieder heeft iets dienst en wij hadden een speurtocht door het huis en de tuin voorbereid aan de hand van bijbelteksten. Wie zoekt zal vinden! De familie was opgedeeld in twee teams, de ouders en de kinderen. Ruben had een opdracht voor ons; een rap maken met het woord God waarbij er gerijmd moest worden. Levi deed de muziek, Jessie deed een spel; Noach gaat op reis en neemt mee... Anne deed het verhaal en liet ons talenten van elkaar opschrijven (heel waardevol) Birgitte speelde het avondmaal uit en deelde het brood en de wijn. En als laatste deden we de speurtocht waarbij beide teams aan elkaar gewaagd waren. Maar de ouders net iets sneller waren. De traktatie was een muffin! Een mooie ochtend zo met elkaar! Het was ondertussen aardig warm geworden en na de lunch gingen we met zijn allen naar de beek. Met zijn allen in de auto (7 man en vrouw plus hond) Een beetje stapelen dus. Na een kwartiertje rijden waren we ter plekke en reden we gewoon de berg af! Wat een prachtige plek was dit, een beek met stroomversnelling. en dan geen Eemhof! De jongens gingen even lekker zwemmen en wij hebben elkaar lekker nat gegooid. Met een temperatuur van zo'n 30 graden was dit heerlijk. Eenmaal terug, voetballen en daarna een barbecue met huzarensalade die Emmy en ik van te voren hadden gemaakt. Een gezellige dag en alweer het einde van het weekend voor de jongens, morgen weer naar school!