Donderdag 19 maart

21 maart 2015 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Anne en BirgitteVliegtuigDonderdag 19 maart
7.15 uur hardlopen met Birgitte over de dirth road, ons laatste moment samen. ,t was een mooi begin van de dag en ook wel even emotioneel. Ik besef heel goed hoe uniek en bijzonder deze reis voor mij is geweest. Moeilijk vind ik het nog steeds dat we elkaar eenvoudig weg niet meer zo vaak zien en kunnen aanraken. Rennen en huilen tegelijk een bijzondere ervaring!
En dan komt het moment van tas inpakken, tent opruimen, even nog gezellig koffie drinken met elkaar, een laatste foto van Anne en Birgitte samen een bekertje vullen met Afrikaans zand voor thuis. En tot slot afscheid nemen. Apart dat het bij het weggaan enorm begon te waaien en we onderweg een echte wolkbreuk kregen. Dit na 10 dagen heerlijk warm zomer weer. We hebben het getroffen! Nu voor zo,n 4,5 uur de auto in voor wat gezellige en goede gesprekken met Anne die ons weer veilig naar Johnannesburg brengt. We zijn op weg naar huis en verlangen naar onze geliefde.