Naam:
ancillahilboesen.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over mijn reis

Nog een paar dagen en dan is het eindelijk zover, op reis naar Swaziland! Samen met Emmy ga ik deze enorme reis maken naar Afrika, wie had dat ooit van mij gedacht! Op bezoek bij onze lieve vrienden Anne en Birgitte en de kinderen; Ruben, Levi en Jessie. Een spannend avontuur waarin we mogen gaan zien wat Anne en Birgitte daar allemaal doen voor de weeskinderen, welke projecten zij ondersteunen. En daarnaast hopen we ook de weeskinderen blij te mogen maken en kunnen we wellicht de handen uit de mouwen steken!  Tenslotte is het Home Hope en Happiness wat onze vrienden willen brengen in Swaziland. Natuurlijk ben ik erg benieuwd naar het land, de natuur, de mensen het eten en...... De voeten!  Mijn voeten zullen in ieder geval heel wat in beweging zijn verwacht ik zo. Tenslotte hoop ik natuurlijk dat het met Johan, Owen en Lunn ook allemaal goed zal gaan en dat ze me niet al te erg zullen missen. Zaterdag is het zo ver, ik heb de zin in, laat nu het avontuur maar gaan beginnen.

Bezochte landen

Ik heb 9 landen (4%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, Nederland, Swaziland, Tsjechië, Tunesië, Verenigd Koninkrijk.